Wednesday, September 11, 2013

Paşabahçe Kolonya Çay ve Kolonya Mimoza

Eve gelen Turk misafirlerime ironi olsun, kendilerini Turk evinde hissetsinler diye mutlaka lavanta ve limon kolonyasi bulundurur geldiklerinde de ikram ederim. Bunun hakkinda epey uzun muhabbetler cevirmisligimiz,  dudagini bukerek 'Kalk kizim misafire kolonya ver' diyen aile buyuklerinin taklidini yapmisligimiz vardir.  

Yukaridaki Cay Kolonyasini Paşabahçe'den aldim. Ev misafirden dolup tasmiyor ya, evdeki kolonyalar yeter, kucugunu alsam yeterli olur dedigim kolonyanin bildigin hastasi oldum. Kucuk boyu cantama da kolay sigidigi icin devamli tasiyor kafama estikce cay kolonyasi kullaniyorum.
Cay kolonyasi ile birlikte birde Mimoza kolonyasi aldim. Onu da cok seviyorum ama Mimoza, Cay kolonyasina gore daha agir ve ferah bir his vermiyor.  Cay bitince Mimozayi kullanacagim. Misafirlerde lavanta ve limonla idare etsinler :)



3 comments:

Zeynep said...

Aaa ben de labanta, yasemin ve portakal getirdim ama kimseye sunmak aklima gelmemisyi yarin Turk ebem gelecek ona dokeyim bari :)

Kız kıza toplandık said...

Almanya vatandasi Turklerdense burda yasayip buyumusse espriyi belkide anlamayabilir.

Yabanci misafirlere de ver bence..Onlarda ne oluyoruz, bu nedir diye bön bön bakiyorlar :)

PlutoTrust said...

İyi günler ! kredi talep eden tüm değerli müşterilerimize hızlı bir bildirimde bulunmaktayız, şu anda uygun bir kredi faiz oranına sahip bir kredi planındayız.
Ä°letiÅŸim:

creditcentercorp.usa@gmail.com
whatsapp: +1 (847) 453 9904